Logo Hoogwout Berging BasisPro

Van de blokstempel naar een volledig geautomatiseerde administratie. Dat is in het kort het proces van de afgelopen jaren bij Hoogwout Berging B.V.

In de rol als Financieel Controller, controleren we het werk van de boekhoudster en de debiteurenbeheerder. Tevens zijn wij  sparringpartner van de directie en afdeling HR. Met een helikopterview houden wij zicht op de onderneming en de processen.

Behaalde successen:

  • Overstap naar een nieuw ERP pakket, waardoor er een digitaliseringsslag gemaakt kon worden in het verwerken van inkomende en uitgaande betalingen
  • Digitalisatie van de inkomende facturenstroom waardoor er efficiënter en accurater geboekt wordt.
  • Efficiënter debiteurenbeheer waarmee de betaaltermijn van debiteuren gemiddeld met ruim 15% verbeterd is.
  • Urenregistratie van personeel gedigitaliseerd d.m.v. implementatie Shiftbase

Samen naar een efficiënter bedrijf?

Vertel mij meer over jouw onderneming

Vrijblijvend kan er altijd een gesprek aangegaan worden. Een kennismaking is snel geregeld!